outfit

Festa Junina

IMGP8139aa

 

Sukienkę miałam zostawić sobie na sezon letni. Jest moja miłość od pierwszego wejrzenia. Uszyta jest z dość sztywnej bawełny, która przy odrobinie wiatru sprawia wrażenie mało fotogenicznej. Lecz to tylko złudzenie. Chętnie zestawiam ją granatowym kardiganem jak pokazałam na zdjęciu u góry. Taki zestaw miałam na sobie podczas piątkowej Festy Junino w szkole mojego syna. Normalnie święto to obchodzone jest w noc przesilenia letniego ( u nich zimowego) i wywodzi się z tradycji europejskiej. Coś jak nasze “wianki”. Ludzie ubrani w tradycyjne stroje zbierają się dookoła ogniska i tańczą taniec zwany quadrilha. Taniec ten wywodzi się od francuskiego kadryla

 

IMGP8114

 

IMGP8117

Mam na sobie:

  • sukienka (dress) Stefanel
  • kardigan (cardigan) Stefanel (old)
  • Buty (shoes) Ryłko
  • torba (bag) Badgley&Mischka
  • kolczyki (earrings) Lilinka
Zwykły wpis

One thought on “Festa Junina

Skomentuj

