outfit

Vista Chinesa

 

IMGP8512

Chyba nigdy nie przestawię się na miejscowe pory roku. Nie łatwo o to tym bardziej, gdy za oknem spokojnie jest dwadzieścia kilka stopni. Czasami jest mocny wiatr co uniemożliwia robię zdjęć w plenerze. W ubiegłą sobotę w końcu wybraliśmy się do Rio de Janeiro. Tym razem wybraliśmy się podziwiać piękne widoki z Vista Chinesa. Jest to orientalny budynek wzniesiona na wzgórzu Alto da Boa Vista, otoczonym lasem Tijuca. Można z stąd podziwiać jeden z najładniejszych widoków na Chrystusa, południowe wybrzeże czy Pao de Acugar.

Mam na sobie bluzkę w stylu cygańskim. Wymyśliłam sobie chyba z 3 miesiące temu, że muszę taką mieć.  Generalnie sklepy w Brazylii mnie nie zachwycają. Generalnie jest drogo. Choć trzeba przyznać, że jak sobie bardzo coś umyślę to potrafią mnie zaskoczyć w najmniej oczekiwanym momencie. I to najbardziej kocham w zakupach. Wymarzone rzeczy same wpadają mi w ręce. Tak już mój typ ma od dziecka. Bluzka ta jest jedną z nie wielu moich rzeczy wykonanych tu na miejscu w Brazylii. Czy to nie dziwne – jest ich 200 milionów a oni co raz częściej kupują wszystko w Chinach zamiast wykorzystywać potencjał swoich ludzi. Choć faktem jest, że ich podejście do pracy jest mało europejskie, no chyba, że się jest Gaucho. Chi, Chi no, ale to gównie są imigranci z Niemiec.

IMGP8487

 

IMGP8486

IMGP8445

IMGP8457

IMGP8474

IMGP8460

IMGP8446

IMGP8486

Mam na sobie:

Bluzka (Blouse) animale

spodnie (pants) ESPRIT

okulary (glasses) Proenza Schouler

kulczyki (earrings) Lilinka

Zwykły wpis

3 thoughts on “Vista Chinesa

Skomentuj

