outfit

outfit 07.09

IMGP86399

W końcu doczekaliście się nowego postu. Muszę przyznać, że mieszkam w ładnej okolicy ale niestety ostatnio nie ma warunków do robienia zdjęć z powodu wiatru. Próbkę tego macie na zdjęciu powyżej.

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze. Dzisiejszy post niech będzie odpowiedzią na niektóre z nich.

  • Na razie nie planuję powrotu do Polski. Owszem, będę się przeprowadzać do innego kraju najprawdopodobniej pod koniec roku, ale na pewno nie będzie to Polska.
  • Mój styl ubierania się praktycznie nie zmienił się od wyjazdu z Polski. W końcu 90% rzeczy zabrałam z stamtąd. W Brazylii kupiłam sobie dosłownie kilka rzeczy. W tym tą sukienkę którą mam na sobie w dzisiejszym poście.  Pory roku są tu bardzo monotonne. Jeśli tylko nie ma wiatru to temperatura jest istnie letnia.  Tu na miejscu praktycznie nigdy nie noszę torebek.. Zabieram je ze sobą tylko wtedy gdy mam wyjazd do Rio de Janeiro. 
  • co do poruszanej tematyki na blogu – to zdradzę wam, że mnie większą przyjemność sprawia pisanie o różnicach kulturowych, zwyczajach czy zabytkach. Już widzę  oburzenie ortodoksyjnych blogerek – blok o modzie powinien zawierać tylko sprawy modowe.  Jak dla mnie jest to zdecydowanie mało ekscytujące. Ważne tylko aby utrzymać odpowiednie proporcje.  Właśnie nie dawno zdałam sobie sprawę co mnie najbardziej  tutaj zaskoczyło. Nie są to bynajmniej fawele, ale o tym następnym razem.

Dziś mam na sobie:

  • Sukienka (dress) Osklen
  • buty (shoes) Zara
  • naszyjnik (necklace) H&M

 

 

IMGP8654

IMGP8670

IMGP8667

Zwykły wpis

One thought on “outfit 07.09

Skomentuj

