outfit

Belle d’ajour

Właśnie doszłam do wniosku, że choć jest to mój pierwszy expact to moje doświadczenia są co najmniej  kilku letnie ;). Nie wiem czy coś mnie jeszcze zaskoczy.  Oni i my Słowianie to jak ogień i woda. Zupełnie przeciwstawne bieguny. Grunt to tranquila jak to mawiają miejscowi. Wczoraj ponownie byliśmy w Rio de Janeiro. Trochę obawialiśmy się podróży, bo policja znowu robi obławy na handlarzy narkotyków….W czwartek złapano jednego z bossów półświatka a potem zaczęło się przeczesywanie faweli.  Na szczęście w tym rejonie w którym byliśmy nie odczuwało się tego w ogóle.  W Brazylii teraz mamy długi weekend, gdyż jutro jest Święto Niepodległości. 

Niedawno przeglądałam sobie nowe Elle z tendencjami na wiosnę 2012 i rzucił mi się w oczy jeden z trendów –ażury. Piękne są te torebki czy buty inspirowane tą modą. I tak sobie pomyślałam, że fajnie byłoby sobie sprawić sobie takie cudeńko.  Ostatnio będąc w Zarze, patrzę a tu  ww nowej kolekcji Zary pojawiły się właśnie takie buty.  Stwierdzam, że to świetny wynalazek na lato. 

 

IMGP8913

IMG_0186

Mam na sobie:

  • sukienka (dress) Jacqueline RIU
  • kardigan (Cardigan) Kapphal
  • torebka (bag)  H&M
  • buty (shoes) ZARA
  • biżuteria (jewelllery) W. KRUK

 

IMG_0196

IMG_0187

IMG_0187a

IMGP7331

IMG_0178

Zwykły wpis

One thought on “Belle d’ajour

Skomentuj

