outfit

Happy New Year

IMGP9429

IMGP9427

Mam nadzieję, że Sylwester minął wam spokojnie i dobrze się bawiliście. U nas było dość hałaśliwie, gdyż Brazylijczycy uwielbiają spędzać go na plaży. Trochę pokrzyżowała im plany pogoda, gdyż padał deszcz I nie mogli palić tych swoich świeczek na morzu.  Świętowanie Sylwestra  tak naprawdę zaczyna się po północy i trwa do rana. Jedno trzeba przyznać Brazylijczykom, gdy rano wstałam, pomimo ulewy wszystko było już posprzątane a śmieci wywiezione. Niestety pogoda u nas ostatnio  jest dość zmienna. Jednego dnia potrafi być ponad 30 stopni by przez następne  dwa dni padało.  Tak jak dziś Winking smile. Nie ma tego złego co by na dobre nie wyszło. Dzięki temu  możecie czytać nowy post.

Dla mnie nadchodzący rok znowu oznacza kolejne duże zmiany. Uruchomiliśmy  już proces wizowy I czekamy na spotkanie z konsulem. Zapowiada się ekscytująco szczególnie z modowego punktu widzenia. Trochę będę tęskniła za tutejszymi widokami – z jednej strony morze a z drugiej góry jednak ze względu na Juniora musimy się przeprowadzić tak szybko jak się da.

IMGP9342

Zdjęcia zrobione zostały tydzień temu, jednak z powodów technicznych nie mogłam ich zamieścić wcześniej. Wszystkie elementy zestawu przywiozłam ze sobą z Polski. Top inspirowany modą bieliźnianą jak  i  spódnicę  wypatrzyłam w ubiegłym roku na allegro.

Mam na sobie:

IMGP9316

\IMGP9329

IMGP9367

Zwykły wpis

2 thoughts on “Happy New Year

  1. Jola pisze:

    Pomyślnego roku dla Ciebie 🙂
    u nas na Mazowszu Sylwester też był bardzo wystrzałowy ale efekty pozostały na chodnikach i trawnikach do dzisiaj 🙂
    nie ma tego złego, można wspominać sylwestrowe szaleństwa dłużej 😉

Skomentuj

