outfit

Fruit sorbet

Zdjęcia zostały wykonane kilka dni temu. Uwielbiam lato. Wczoraj po kilku dniach deszczowych mieliśmy ponad 35 stopni. Mam na sobie sukienkę kupioną w SIMPLE  tuż przed moim wyjazdem do Brazylii.  Chyba po raz pierwszy zdarzyło mi się, znaleźć coś na moją figurę. Zupełnie nie rozumiem polskiej rozmiarówki. Dla przykładu z angielską nie mam najmniejszego problemu. W angielskich sklepach internetowych mogę kupować w ciemno.

U mnie w tym roku szykują się duże zmiany. Mamy już gotowe dokumenty do nowego procesu wizowego. Po mału zaczynamy już się pakować. Jedyne co mnie przeraża to możliwość spędzenia dwóch miesięcy w  hotelu. Oj będzie się działo….

IMGP9455

 

IMGP9459

Mam na sobie:

  • sukienka (dress) Simple
  • torebka (clutch) H&M Trend
  • buty (sandals) Massimo Dutti
  • okulary (glasses) Proenza Schouler

 

IMGP9446

Zwykły wpis

9 thoughts on “Fruit sorbet

  1. Kasia pisze:

    Nareszcie seksi, kolorowo i wesolo…podoba mi sie w 100%. Powodzenia w przeprowadzce, zmiany sa zawsze takie ekscytujace!
    Pozdrawiam cieplo
    Kasia

    • Magia pisze:

      Ja nauczyłam się dość szybko, że trzeba szanować czas i cieszyć się chwilą bez względu na to jaka ona jest. Moja mama, gdy odeszłą z tego świata miała tylko 10 lat wiecej niż ja….

Skomentuj

