outfit

Red skirt

W związku z tym, że nadal jestem w domu korzystam z okazji i publikuję nowego posta. W stanie Rio de Janeiro jest ogłoszony alert w związku  z rozpoczętym przedwczoraj  strajkiem policji militarnej. Wszystko zaczęło się od strajku w Salwatorze w stanie Bahia. Widziałam zdjęcia w telewizji co tam wyprawiali bandycii w czasie gdy stróże prawa sobie protestowali. Och, Brazylijczycy to uwielbiają. Nie uwierzycie, ale ostatnio jak byłam w Rio de janeiro na zakupach to Zara była em Greve. Ten świat sie kończy sieciówki strajkują.

Wczoraj była bardzo przyjemna niedziela. Wiejący od morza chłodny wiatr sprawiał, że było czym oddychać. Nastręcza on jednak pewna trudność przy robieniu zdjęć. Ostatnio odkryłam, że mieszkanie po drugiej stronie równika ma swoje zalety. Czerwoną spódnice w ażurowy wzór kupiłam sobie na wyprzedaży, podczas gdy w Europie  podobne ubrania  dopiero będą się pojawiać w sklepach Winking smile.

IMGP9682

IMGP9696

IMGP9703

IMGP9704

IMGP9705

IMGP9687

Mam na sobie:

  • bluzka (blouse) Benetton
  • spódnica (skirt) Gregory
  • buty (sandals) ZARA
  • okulary (glasses) Proenza Schouler

IMGP9701

IMGP9624

Zwykły wpis

Skomentuj

