outfit

Saturday’s walk

IMGP0047

Słuchajcie, mamy lato I tylko “35 stopni”. Podobno tak ma być do października, na dodatek w nocy w lecie temperatura tutaj ma nie spadać poniżej 30 stopni.  Zdjęcia robiliśmy w czasie sobotniego spaceru po Terry Hershey Park .Tęskniłam za taką chwilą relaksu. Udalismy się tam na poszukiwanie kwiatów będących symbolem Teksasu- Bluebonnets. Kwiaty te kwitną na przełomie marca i kwietnia. Coć mi się wydaje, że przez te upały znowu bede musiała zmodyfikować plany blogowe. Pierwszy sklep jaki odwiedziłam po przylocie do USA była ZARA. Beżowa, plisowana spódnica to mój hit na nadchodzący sezon. Lubię ją zestawiać z bladoczerwoną bluzką kupioną w Brazylii tak jak pokazałam wam na zdjęciach.  Pozdrawiam wszystkich czytelników.

IMGP0111

IMGP0012

Mam na sobie:

  • bluzka (shirt) Checklist (bought in Brasil)
  • spódnica (skirt) ZARA
  • torebka (bag) Osprey
  • buty (sandals) Timberland (Bought in Poland)
  • okulary (glasses) Micheal Kors (TJ Maxx)
  • bransoletka (braselete) Solar

 

 

IMGP0024

IMGP0027

IMGP0035

IMGP9977

IMGP0043

Zwykły wpis

5 thoughts on “Saturday’s walk

  1. Hej 😉
    Na początku chciałabym napisac, że jestem fanką Twojego bloga (mysle że jedną z wielu). Zawsze czekam na nowe posty i zauważyłam, że bardzo często do swoich zestawów ubierasz bransoletki.
    Niedawno założyłam blog o bransoletkach, które sama wykonuję. Można wybrać wzór, kolor sznurków itd. Zachęcam do obejrzenia i ewentualnego zamówienia 🙂

    http://bransoletki-makramowe.blogspot.com/

    Pozdrawiam, Ziutek 😉

Skomentuj

