outfit

Lanza

IMGP9595

Tekst bynajmniej nie sponsorowany. Bardzo rzadko piszę tu o kosmetylach które używam. Tyma razem jednak chciałabym napisac o moim odkryciu jeszcze z czasów jak mieszkałam w Brazylii. Tamtejszy klimat  spowodował, że moje włosy z włosów tłustych zrobiły się przesuszone. Byłam bliska ich ścięcia, kiedy polecono mi ten zestaw. Składa się on z szamponu, odżywki I maski. Nigdzie w Krakowie się z nimi nie spotkałam. Choć wiem, że można je kupić w Polsce.  Naprawdę jestem z nich zadowolona. Moje włosy znowu stały się gładkie I łatwe do rozczesania.

IMGP9503

Zwykły wpis

Skomentuj

