outfit

Weekend part II

IMGP1403

Dziś druga część zdjęć z naszego weekendowego wypadu. Tym razem mam na sobie sukienkę Banana Republic z obecnej kolekcji, którą dostałam w prezencie od M. Kupił mi ją jeszcze, gdy mieszkaliśmy w Brazylii. Ci którzy uważnie śledzą mojego bloga zauważą z pewnością, że mam również taką samą sukienkę tylko w kolorze zielonym.   Bardzo lubię takie fasony. Buty kupiłam w TJ Maxxie. To chyba pierwsze  moje buty w kolorze nude.

IMGP1478

Mam na sobie:

  • sukienka (silk dress) Banana Republic
  • buty (shoes) Calvin Klein
  • wisiorek (pendant) J. Crew

IMGP1405

IMGP1399

IMGP1397

Zwykły wpis

Skomentuj

