outfit

Korpus Christi 2012

IMGP1487

Ostatnio stwierdziłam, że słońce w Houston jest o wiele mocniejsze niż w Macae. Wystarczy półgodziny  na słońcu I już zaczynam być brązowa, Zaczęłam trochę  eksperymentować I odkryłam, że jedwabnych piżamowych spodniach czy bluzkach  wcale nie musi być gorąco a wręcz przeciwnie.  Mam coś takiego, że im wyższa temperatura tym potrzebuję bardziej wygodnych ubrań.

IMGP1485a

IMGP1489a

IMGP1489

IMGP1485

IMGP1482

Mam na sobie:

  • bluzka (silk blouse) Antonio Melani (Dillard outlet)
  • spodnie (pants)  TJ Maxx
  • sandały (sandals) Banana Republic
  • torba (bag) Badgley&Mischka (Tk Maxx)
  • okulary (glasses) Prada (TJ Maxx)

IMGP1491

Zwykły wpis

Skomentuj

