outfit

Lemon dress.

IMGP17477

IMGP1744

Muszę się pochwalić, że w ostatnim tygodniu pogoda jest łaskawa I nie grzeje tak bardzo. Moi znajomi mówią, że jest też wyjątkowo deszczowo. Wczoraj miałam na sobie cytrynową sukienkę Marks&Spencer z serii Autograph. Przedwczoraj dotarła do mnie z Wielkiej Brytanii. Trzeba przyznać, że poczta amerykańska jest nie zawodna I normalnie w soboty dostarcza przesyłki jakby to był zwykły dzień roboczy. Kiedy mieszkałam w Polsce unikałam pasteli. Pobyt w ciepłym klimacie sprawił, że nie jestem już taka blada. Nawet w pochmurny dzień człowiek się opala.  Łatwiej mi takie jasne kolory zaakceptować. A w ogóle jest taka romantyczna…..

IMGP1767b

IMGP1766

IMGP1768

Mam na sobie:

  • sukienka (dress) Autograph (M&S)
  • torebka (bag) YSL Vintage (allegro)
  • buty (shoes) Calvine Klein
  • bransoletki (Braceletes) J. CREW
  • Pierścionki (rings) Kate Spade , Pamiątka po mamie przywieziona z Grecji.

IMGP1757

IMGP1765556

IMGP1743

IMGP1791

Zwykły wpis

Skomentuj

