outfit

Peonies

IMGP2026

Jestem ostatnio monotematyczna jeśli chodzi o to miejsce do zdjeć, ale jest tam naprawdę przyjemnie rano. Po sesji można sie napić dobrego esspresso a nie jakieś lury ze Starbucksa. Przepraszam, ale typowa amerykańska kawa nie nadaje się do picia, jak mawia pewien Włoch.

Dziś inna z moich ulubionych sukienek. Nazwa postu pochodzi od jednego z moich ulubionych polskich kwiatów – piwonii. Kolor sukienki jest dokładnie taki sam jaki miały kwiaty w ogródku mojej mamy. Jakiś czas temu czytałam narzekania na jednym z forum modowychw Polsce jak to co druga Polka nosi sukienki z asymetrycznym dołem. Ja sie nie  znam, a le dookoła tylko widze bluzki z szortami I sportowe buty. Nawet w centrum miasta obowiązuje moda z cyklu “ właśnie wyszłam z siłowni” Widziałam może z dwie osoby  w tego typu ubiorach. Tak więc tutaj na pewo nie jestem “klonem”.

IMGP2028

IMGP2042

IMGP2031

IMGP2040

IMGP2032

 

Mam na sobie:

  • sukienka (dress)  Kenneth Cole
  • buty (shoes) Sam Edelmann
  • okulary (glasses) Micheal M Kors
  • torebka (bag) H&M

IMG_0555

IMG_0554

Zwykły wpis

3 thoughts on “Peonies

Skomentuj

