outfit

Blue rapsody

IMGP3059

Dzisiejszy  post jest pod znakiem koloru niebieskiego. W kolekcja na jesień-zimę 2012 można znaleźć wszystkie jego odcienie od blado niebieskiego po intensywny kobalt. Mnie osobiście najbardziej podobał mi się w kolekcji Stelli McCartney, Moschino czy Balenciagi.  Dzisiejsza sukienka kosztowała mnie całe 30 dolarów. Spodobał mi się nie tylko jej kolor ale również fason.  Buty pokazywałam już wam kiedyś.  Kupiłam je poprzez sklep internetowy Topshopu, który ma tę zaletę, że nigdy nie płacę za przesyłkę…..

Muszę wam powiedzieć, że ostatnio mamy piekną złotą teksańską jesień. Nad ranem jest co prawda zimno (czasami nawet 4 stopnie), ale w ciągu dnia jest naprawdę słonecznie I ciepło.  Minęło Halloween, potem Święto Dziękczynienia a Amerykanie już świętują Boże Narodzenie.  Ostatnio widziałam pod hipermarketem pełno żywych  choinek dosłownie pachnących żywicą. 

P.S. W tutejszym TJ Maxxie znalazłam polskie bombki Smile.

 

IMGP3076

IMGP3064

Mam na sobie:

  • sukienka (dress) Evan Picone (Tj Maxx)
  • buty (shoes) Topshop
  • torebka (bag) Kate Spade
  • okulary (glasses) M. Kors Marshall
  • pierścionek (ring) W. Kruk

IMGP3069

Zwykły wpis

Skomentuj

