20130103-153254.jpg

Witajcie w nowym roku. Tym razem przyszła pora na moje pierwsze UGGsy. Jakkolwiek nie jest to ich klasyczny model. Długo szukałam jakiś ładnych botków, które byłyby starannie wykonane i miały przystępną cenę. W końcu znalazłam takie w TJ Maxxie. Mają specjalnie wyścielaną wkładkę wełną owczą co zapewnia dodatkowe ciepło.

Tak swoją drogą nie bardzo rozumiem fenomenu różnicy cen pomiędzy tymi samymi modelami UGGsów. W jednym sklepie kosztują ponad 400$ a w innym około 180$. Sama oglądałam w Dillardzie te tańsze modele i nie zauważyłam w nich nic podejrzanego. Teraz na przecenie te droższe modele można już kupić za około 100$ czyli taniej niż na wyprzedaży w tych „tańszych” sklepach. Nie spotkałam się również z tym aby ktoś z amerykańskich kupujących napisał w komentarzach, że wysciółka w tych tańszych modelach nie jest prawdziwą wełną owcy tak jak miało to miejsce na forach internetowych w Polsce. Aż sobie to sprawdzę jak to jest naprawdę….

20130103-144708.jpg

20130103-144655.jpg

my shopping, sales

My dear Fabrizia!

Galeria

2 thoughts on “My dear Fabrizia!

Skomentuj

