outfit

Neon sandals

 

Właśnie pakowałam moje walizki na wakacje, gdy dotarły do mnie nowe sandały. Tym razem coś w neonowym odcieniu.  Jak szaleć to szaleć. Po dwóch latach mam okazje odwiedzić Polskę.  Jeszcze w Monachium miałam piekną,  słoneczną pogodę. Niestety po wylądowaniu w Krakowie wszystkie prognozy pogody się sprawdziły. Temperatura bardzo mi odpowiada, gdyż przyjemnie jest odpocząć od Houstońskich upałów ale kompletny brak słońca jest jednak niesprawiedliwy.

Zwykły wpis

Skomentuj

