outfit

Printed pants vol.1

IMGP9743

Z żalem musieliśmy się rozstać z Polską. Spędziliśmy tam cudowny czas. Mój syn stwierdził, że jeśli miałby mieć wybór to wolałby zostać tam. Niestety życie czasem jest brutalne.  Hoouston powitało nas  blisko 40 stopniową temperaturą.  Trzeba jednak przyznać, że w tym roku od czasu do czasu pada deszcz w lecie.  Nadal w miarę mozliwości korzystamy z czasu wolnego jaki został do rozpoczęcia szkoły przez nasze dziecko.

Dziś mam na sobie żakiet kupiony za całe 10$ w Goodwill. Jest to jeden z moich najukochańszych elementów mojej garderoby, który wykorzystuję naprawdę często.  Spodnie I torebkę przywiozłam sobie z Polski.  Cieszę się, że miałam okazję I zrobiłam sobie zakupy w Polsce.  Tutaj w USA Zara niestety jest jakieś 25% droższa niż w Polsce.

IMGP9739a

 

Mam na sobie:

  • spodnie (pants) ZARA%
  • żakiet (Jacket) Tahari ( Goodwill)
  • buty (shoes) Nine West (TJ Maxx)
  • torebka (bag) Osprey (TK Maxx Polska)
  • bransoletki (Bracelets) J Crew, Stefanel

IMGP9742ad

IMGP9750g

IMGP9748

Zwykły wpis

Skomentuj

