outfit

Floral Dress

IMGP1643_v1

W II niedzielę maja obchodzony jest w USA dzień matki. Z tej okazji mój syn zabrał mnie do kina na film RIO 2. Przyznaję szczerze, że to był pierwszy film dla dzieci na którym nie udało mi się zasnąć w kinie. Bardzo cieszę się z tego wyjścia, gdyż w najbliższym czasie mamy mnóstwo pracy przy pakowanu się. Już się nie mogę doczekać kiedy znajdę się na nowym miejscu.

IMGP1656_v1

Dziś mam na sobie sukienkę French Connection kupioną jeszczew ubiegłym roku. Zdobyłam ostatnią sztukę na stanie I to na 70% wyprzedaży. Niestety nie ma ona rękawów ani wyciętego dekoltu. Powoduje to, że ramiona wydają się optycznie większe. Wymysliłam sobie, że wcale nie muszę rezygnować z tego typu sukienek. Wystarczy, że założę coś na wierzch – bolerko, rekawki etc tak jak tu na zdjęciu. Ten kardigan ze zdjęcia wykonany jest z cieniutkiego lnu, doskonałego na upały.

IMGP1654_v1

Mam na sobie:

  • sukienka French Connection
  • kardigan Cynthia Rowley
  • buty ZARA
  • torebka Vintage
  • okulary Prada

IMGP1669_v1

IMGP1674_v1

IMGP1678_v1

IMGP1627_v2

Zwykły wpis

Skomentuj

